Skip to main content
  • توجه به چه نکاتی در خرید کالباس حائز اهمیت است ؟

توجه به چه نکاتی در خرید کالباس بر حائز اهمیت است ؟

کالباس به عنوان یک فرآورده گوشتی و پروتئینی در واقع از ترکیب گوشت و ادویه جات تهیه شده و سرد سرو می گردد. تولید این محصول در ایران نیز سابقه ای نزدیک به یک قرن دارد و کماکان از خوراک های پر مصرف و پر طرفدار به شمار می رود. معمولا از انواع کالباس در بسیاری از ترکیبات غذاهای فوری (فست فودها) مانند انواع پیتزا ، ساندویچ و سالادها استفاده می گردد.

برای برش زدن منظم ، دقیق و هم اندازه با وزن سبک استفاده از دستگاه کالباس بر امری اجتناب ناپذیر است. بنابراین استفاده از این دستگاه در فروشگاه های عرضه فرآورده های پروتئینی ، رستوران ها ، فست فودها و همچنین کارخانجات تولید و بسته بندی محصولات پروتئینی سبب افزایشی سرعت و دقت در برش زدن این نوع محصولات می گردد.

از دستگاه اسلایسر یا کالباس بر علاوه بر برش زدن کالباس ، برای اسلایس کردن انواع ژامبون ، سوسیس ، گوشت ، پنیر ، برخی سبزیجات و نان نیز میتوان بهره برد. با کوک استیل همراه باشید تا شما را با انواع دستگاه کالباس بر و کاربردهای آن ها آشنا کنیم.

1 

 

انواع دستگاه کالباس بر

۱- دستگاه کالباس بر دستی (Manual)

در این مدل گردش تیغه دستگاه به کمک نیروی الکتروموتور و به واسطه یک تسمه و یا گیربکس متصل به الکتروموتور ایجاد می شود. عمل برش کالباس توسط کاربر و با حرکت دادن فک متحرک با نیروی دست و هدایت کالباس به سمت تیغه انجام می پذیرد. همچنین اپراتور می تواند میزان ضخامت برش دلخواه را توسط غربیلک تعبیه شده روی دستگاه تنظیم نماید. معمولا از کالباس بر های دستی در رستوران ها و فست فودها و فروشگاه های پروتئینی با حجم کاری متوسط استفاده می گردد.

2

 3                                          

۲- دستگاه کالباس بر اتوماتیک

این مدل دستگاه ها به دلیل سرعت و قدرت بالاتر نسبت به مدل های دستی توانایی برش زدن فرآورده های پروتئینی را در حجم بالاتری دارند. از دستگاه های کالباس بر اتوماتیک برای استفاده در کارخانه های تولید و بسته بندی سوسیس و کالباس و تولید کنندگان ساندویچ و غذای آماده ، فروشگاه های عرضه مواد پروتئینی با حجم کار بالا و همچنین در آشپزخانه های صنعتی بزرگ و فست فودهایی که فروش ساندویچ سرد و گرم در تیراژ بالایی دارند استفاده می گردد. عمل برش زدن کالباس در این مدل دستگاه ها عمل برش زدن محصول به صورت کاملا اتوماتیک و بدون دخالت دست انجام می پذیرد. با توجه به برند و مدل دستگاه اتوماتیک ، میزان برش بر اساس تعداد و یا وزن توسط کاربر قابل تنظیم است.

5

     

مجموعه کوک استیل آماده ارائه مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب و خرید دستگاه کالباس بر مورد نیاز شما می باشد. ما در این مجموعه تلاش کرده ایم تا بهترین ها را به خریداران معرفی نماییم.

در کنار ما می توانید بهترین مدل ها از مطرح ترین برندهای تولید کننده اسلایسر کالباس مانند امگا Omega ، بیزربا Bizerba ، اماس Omas و ... را داشته باشید . همچنین مجموعه ما آماده عرضه انواع دستگاه کالباس بر تولید ایتالیا ، چین و ایران با برندهای فیمار Fimar ، سوئدلینگ هاوس  Swedlinghaus، بکرز Beckers ، اسمارت Smart ، استار Star ، براکس Burax ، محک و پارس برش نیز می باشد. برای دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد مدل ها و انتخاب و خرید دستگاه مورد نیاز خود با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر به صفحه مربوطه در وبسایت ما به نشانی مراجعه نمایید.